Els turistes que vagin en taxi al Castell de Gardeny per Setmana Santa podran entrar gratuïtament al monument
Turisme de Lleida i la Cooperativa Tele Ràdio Taxi potencien la promoció del monument i de l’oferta turística de la ciutat a través del conveni signat al mes de gener.
18/03/2013
Els visitants que aquesta Setmana Santa vagin al Castell Templer de Gardeny en taxi, amb el servei de la cooperativa Tele Ràdio Taxi, podran accedir gratuïtament al monument. Aquesta acció promocional és fruit del conveni que Turisme de Lleida i aquesta cooperativa van signar al gener per potenciar la difusió de l’oferta turística de la ciutat. Els membres de Tele Ràdio Taxi van visitar el castell el passat dissbte, i hi haurà un segon torn el dissabte que ve, perquè els integrants d’aquest servei puguin conèixer l’escenari històric de l’època templera de fa vuit segles. Així, poden facilitar informació turística als usuaris del taxi i millorar el seu servei.

El servei del taxi és prioritari i imprescindible en una destinació de qualitat. D’aquí, que ja hi col·laborin des de l’any 2004, quan van participar en el sistema d’implantació turística.

L’acord que es va signar al gener és una forma d’establir aliances amb els sectors econòmics lleidatans per fer de la ciutat una destinació turística més atractiva i preparada.
 
Lleida dóna suport a la Taula de Turisme de Catalunya
La Taula de Turisme de Catalunya neix com una plataforma d’interlocució amb el sector, on els agents públics i privats que incideixen en l’activitat turística de Catalunya participaran de forma estable i permanent per cooperar en la definició i l’execució de les polítiques en aquest àmbit
13/03/2013
Lleida dóna suport a la Taula de Turisme de Catalunya. Aquest òrgan pretén ser la plataforma d’interlocució amb el sector, on els agents públics i privats que incideixen en l’activitat turística de Catalunya participin de forma estable i permanent per cooperar en la definició i l’execució de les polítiques en aquest àmbit.

La Taula és una eina per compartir coneixement, impulsar accions i integrar esforços i sinèrgies en matèria de Turisme. A través d’aquesta plataforma de participació es vol afavorir la col•laboració i la cooperació entre tots els agents implicats en aquest tipus d’activitat. La Taula del Turisme de Catalunya està configurada com a òrgan col•legiat, permanent, consultiu, de col•laboració i assessorament del conseller o consellera del departament competent en matèria de turisme.

 
Lleida acollirà la propera assemblea de la xarxa, coincidint amb Municipàlia
La propera Assemblea General de Ciutats Ave tindra lloc a Lleida els 23 i 24 d'octubre coincidint amb la celebració de la fira.

12/03/2013
L'’Assemblea de la Xarxa de Ciutats Ave, va tenir lloc a València, on es va presentar la memòria d’activitats realitzades durant el 2012 i es van exposar les principals accions a desenvolupar durant el 2013, entre les que destaquen la potenciació del producte “Escapades”, de caràcter nacional, i el Renfe Spain Pass.

Es va aprofitat l'Assemblea de la Xarxa de Ciutats Ave per promocionar la celebració del Saló Internacional d'Equipaments Municipals, Municipàlia.
La Xarxa de Ciutats AVE és l’associació de destins turístics d’Espanya connectats per l’Alta Velocitat, que neix amb l’objectiu de promocionar les ciutats que la integren sota una estratègia comuna. Sota el nom d’AVExperience es comercialitzen paquets turístics únics i innovadors que uneixen el viatge en alta velocitat amb l’experiència turística en destí.


 
Turisme de Lleida presenta " Lleida Experience " als operadors del País Basc
El taller turístic va ser el preludi del Caragol Tour , que enguany arriba a la desena edició.
11/03/2013
Turisme de Lleida ha presentat el passat dilluns dia 11 de març “Lleida Experience” als operadors del País Basc, un mercat que es considera molt interessant i prioritari pel que fa al turisme enogastronòmic. Es tracta d’un segment de turistes que ja té presència a la ciutat i que, per les seves característiques, és ideal perquè aculli l’oferta d’experiències de Lleida.

Es va realitzar un taller amb les principals agències de viatges basques per donar-les a conèixer els eixos dels productes turístics lleidatans: l’enogastronomia, el patrimoni, la cultura i la natura.
Els socis comercials de Turisme de Lleida, entre els quals hi ha les agències de viatge que formen part del projecte Lleida Experience, han col·laborat a l’hora de crear paquets turístics amb productes lleidatans que es puguin oferir en aquesta trobada activa amb els agents turístics bascos i així poder-hi establir contactes comercials.

Entre les propostes per atraure aquest mercat també s’hi troben activitats relacionades amb el wellness i el turisme actiu. Amb aquesta iniciativa es pretén comercialitzar paquets turístics de categoria Premium i augmentar el flux de viatgers entre el país Basc i Lleida.

L’acció forma part del Pla Operatiu de Turisme de Lleida d’aquest any 2013, en el qual es preveu posar en valor les últimes novetats en productes i serveis i llançar una oferta turística autèntica, diferenciada i exclusiva, elements essencials per a posicionar de forma adequada la destinació Lleida.

 
El Castell de Gardeny s’obre als ambaixadors digitals de la ciutat
Turisme de Lleida i IgersLleida va organitzar el passat dissabte dia 9 de març un concurs de fotografia al castell templer perquè els membres d’aquesta comunitat activa coneguin el patrimoni lleidatà i el difonguin amb les seves imatges

09/03/2013
Turisme de Lleida i la comunitat IgersLleida d’Instagram van organitzar una trobada per conèixer el monument i alhora un concurs de fotografia per intentar captar les imatges més originals i singulars del turó amb el seus telèfons mòbils.
Hi ha més de 32.000 fotografies a la xarxa d’Instagram amb l’etiqueta #igerslleida. La comunitat es va constituir al gener del 2012 i des d’aleshores han fet 3 trobades, activitats i concursos, així com una exposició col·lectiva, amb la col·laboració de la sala En-Art de Lleida. Compta amb més de 870 seguidors, alguns dels quals tenen més de 5.000 seguidors d’arreu, pel que allò que difonen a través dels seus comptes s’expandeix per la xarxa i es multiplica exponencialment. A més, aquest col·lectiu d’ambaixadors digitals es dóna a conèixer a través de Twitter i Facebook, on informen de les activitats que promouen. Igerslleida és una de les més de 330 comunitats d’Igers que hi ha al món. Instagram és una aplicació gratuïta que permet compartir fotos i que compta amb més de 100 milions d’usuaris.

Les fotos que hagin participat en el concurs es podran veure en l’exposició que es farà per la Festa Major de Maig de Lleida. El guanyador rebrà un lot de productes de Turisme de Lleida made in Lleida.
 

Espònsors:

Col·laboradors:

Amb el suport de:

NOTA: Per realitzar aquestes accions és necessari obrir el correu. Els enllaços no funcionen en la vista prèvia
Per a veure les condicions d'ús d'aquest servei i administrar les seves dades Premi aquí
Per a deixar de rebre el butlletí Premi aquí
Turisme de Lleida La Paeria - Ajuntament de Lleida