Lleida Experience afegeix l’oci ecològic a la seva oferta turística
Turisme de Lleida treballarà amb l’empresa Punt Eco la possibilitat de crear paquets turístics amb activitats vinculades a la natura, l’aire lliure i l’ecologia

12/12/2012
L'oci ecològic també s’inclourà en la nova oferta turística que es llançarà a partir del gener a través de la proposta Lleida Experience. Les activitats vinculades a la natura, l’aire lliure, l’ecologia i l’horticultura tenen un pes important en l’oferta lleidatana, aprofitant el gran espai verd que envolta la ciutat com és l’Horta de Lleida.

La interpretació de l’Horta, la descoberta del paisatge que rodeja la ciutat o el cultiu i la transformació dels productes agraris són algunes de les experiències que poden trobar-se en el model turístic que promou Turisme de Lleida. La qualitat i l’experiència que hi pugui aportar el sector privat beneficia la ciutat com una destinació turística interessant des de diferents punts de vista: patrimonial, enogastronòmica, cultural, natural, esportiva, etc.




 
Workshop de Turisme de Lleida amb 34 empreses lleidatanes
L’activitat té l’objectiu de completar l’oferta dels paquets turístics que formen part del projecte “Experiències a Lleida "
12/12/2012
En aquest intercanvi hi van participar 34 empreses lleidatanes de diferents sectors d’activitat, interessades a participar en l’oferta de paquets turístics en el marc del projecte “Experiències a Lleida”. Aquest programa estructura l’oferta turística, cultural i gastronòmica de Lleida.

En el Workshop Experiències a Lleida, trobada de treball, les empreses participants van poder contactar amb les agències que, avalades per Turisme de Lleida, estan comercialitzant diferents productes dels segments de l’enogastronomia, cultura, turisme actiu, wellness i golf.

La jornada, es va celebrar al Museu de Lleida (c/ Sant Crist,1 de Lleida),
 
L'Hotel Condes de Urgel de Lleida s'ha integrat en el grup BlueCity
L’objectiu és optimitzar la gestió i la comercialització de l’històric establiment de cara a consolidar el seu posicionament en el mercat com a hotel de qualitat

13/12/2012
L’Hotel Condes de Urgel de Lleida s’ha integrat en el grup BlueCity Hotels per tal d’optimitzar la gestió i la comercialització de l’establiment i aconseguir un millor posicionament en el mercat. Ramon Rocafort, copropietari de l’hotel, considera que gràcies a l’operació, “el Condes de Urgel disposarà d’una eina de promoció i comercialització nacional i internacional molt més potent de que podria aportar la gestió individual d’un establiment com aquest”. La idea és posar el Condes de Urgel en mans d’una empresa consolidada en el mercat i de contrastat prestigi que pugui promocionar l’hotel en els àmbits nacional i internacional mantenint un “status” d’establiment d’alt standing i de qualitat. L’acord ha estat signat a Lleida per Christian Cadenas, director general de BlueCity Hotels, i el mateix Ramon Rocafort.

El grup Blue City és una divisió de la cadena internacional BlueBay que disposa de diversos establiments a l’Estat (BlueCity Nueva Castellana, Bluecity Toledo, Bluecity Avila Gredos i Bluecity Real de Bohoyo). Pel que fa a la cadena mare, BlueBay és un grup hoteler amb establiments a Espanya (Marbella, Lanzarote, Gran Canaria, Mallorca, Toledo i Àvila), Mèxic (Riviera Maya, Cancún i Tenacatita), República Dominicana (Puerto Plata i Boca Chica) i a Cuba (La Habana i Varadero). La divisió BlueCity Hotels, a la qual s’integrarà el Condes de Urgel, està conformada concretament per una xarxa de moderns hotels urbans dotats amb les tecnologies més avançades
 
Comerco tanca el 2012 amb tres centres a la província de Lleida
L’empresa de distribució alimentària amb seu a Granollers HD Covalco, tancarà el 2012 amb tres centres Comerco a la província de Lleida, que posen de manifest l’aposta de l’empresa catalana per les terres de Lleida
14/12/2012
Al centre de Vielha, remodelat a finals de 2010, cal afegir-hi l’apertura de Comerco Lleida a principis d’aquest any . Aquest establiment, el mes gran de la província, disposa de 2.000 mts2 de sala de vendes i actualment dona feina a 13 persones.
Comerco, que és la insígnia mitjançant la qual HD Covalco desenvolupa la seva activitat majorista de Cash&Carry, ha confirmat la voluntat de cobrir i donar servei a tota la província de Lleida, obrint el passat mes de Juliol un nou centre a Tremp.
D’aquesta manera, Comerco es converteix en un referent pels professionals de la Hosteleria i Alimentació de les comarques Lleidatanes, tancant l’exercici amb una facturació propera als 10 milions d’euros i donat feina a mes de 20 persones.
Aquesta aposta va mes enllà de l’apertura de centres a la província, i es tradueix també en el compromís, que l’empresa ja ha fet públic, d’establir relacions comercials amb els proveïdors locals així com amb entitats i institucions que fomenten el Grastroturisme a les terres de Lleida.
 

Espònsors:

Col·laboradors:

Amb el suport de:

NOTA: Per realitzar aquestes accions és necessari obrir el correu. Els enllaços no funcionen en la vista prèvia
Per a veure les condicions d'ús d'aquest servei i administrar les seves dades Premi aquí
Per a deixar de rebre el butlletí Premi aquí
Turisme de Lleida La Paeria - Ajuntament de Lleida